22 Kasım 2010 Pazartesi

Mağaza gezmelerim...

Gene internet başında avare avare geziyordum. Biraz alışveriş yapmak istiyordum. İlk aklıma takılan aşağıdaki ürün oldu. Aynen açıklamasında "PVC Lasteks deri görünümlü WETLOOK kumaş diyordu.

GittiGidiyor.com'da 45 TL satış fiyatı var.
Daha sonra şu PVC kıyafete gözüm takıldı,
Elbise su geçirmez kumaştan yapılmış ve aynı renkte G-String ile beraber satılıyormuş... Enteresan. G-string dedim de bir de şöyle bir ürüne rastladım, C-String deniyormuş bunlara.


Çok seksi değil mi, ama daha seksini buldum, bakın...


Kullanımı ise şöyle...

Hoş değil mi? Neyse, iç çamaşırlarından ayrılıp biraz daha seksi aksesuarlara bakalım isterseniz. Bunlarda hoşuma giden çizmeler. Bu çizmeler giyerken seks yapma düşüncesi bile beni ateşlendiriyor... :)





SEKS ile kalın

5 yorum: