21 Ekim 2010 Perşembe

Kırmızı elbise



sen yatağına uzandın ve kırmızı elbisen üzerinde , ben senin arkandayım yan yana yatıyoruz senin kalçaların benim kasıklarıma yasladın ve ben boynunu öperken sağ elim bacaklarını ve kalçalarını okşuyorum kırmızı elbisenin bittiği dizlerinde itibaren hafif hafif yukarı çıkıyorum baldırlarına doğru ... ohh çok güzel bacakların elim boynunun altından göğüslerini okşuyorum ve aynı zamanda kırmızı elbisenin askılarından açık kalan omuzlarını öpüyorum yavaş yavaş ..
kırmızı elbisenin askılarını indiriyorum ve içinde hiç bir şey olmadığı için göğüslerin ortaya çıkıyor şimdi kırmızı elbise beline kadar sıyırdım ... sadece kalçalarını kapatıyor ... omuzlarını ve sırtını öperken kırmızı elbisenin üzerinden kalçalarını okşuyorum ve şimdi sağ elim sağ kalçanın üzerinden aşağı doğru iniyor ve şimdi kasıklarında ve göbeğinde göbeğini okşuyor sıkıyorum ve elim aşağı doğru iniyor ohhhhh harika şimdi sıcak olan o muhteşem bölgedeyim amın avuçlarımın içinde okşuyorum onu ve sol elim sol göğsünü okşuyor ve parmak uçlarım göğüs uçlarını eziyor okşuyor ..ohhh harika okşadıkça uçları sertleşiyor ve büyüyor ... sağ koltuk altından başımı uzatıp sağ göğsünü öpüyor ve ucunu emiyorum sağ elim amını okşamaya devam ediyor ve şimdi kırmızı elbiseyi kalçalarında bacaklarını doğru sıyırdım ve tamamen çıkarttım şimdi bende pantolonumun düğmelerini açıp kemerimi çıkarttım ve taş gibi olan aletimi serbest bıraktım sen sağ elini arkaya uzatıp benim aletimi eline aldın ve avucunun içinde okşuyorsun arasıra da bir çıplak olan kalçalarına değiyor aletim ve sen derin ohhh çekiyorsun ..şimdi ben de üzerimdekilerden kurtuldum ve ikimizde çırılçıplak kaldım seni sırt üstü yatırıyorum ve dudaklarından öpmeye başlıyorum sonra boynuna ve oradan göğüslerine iniyorum şimdi iki göğsünü iki elimle okşuyor uçlarını dilimle yalıyorum ..... ohhh ve aşağı doğru iniyorum göbeğin harika göbek deliğini dilimle yalıyorum ve kasıklarına geldim bu arada sert penisim benimle birlikte senin önce kasıklarına sonra aşağı doğru bacaklarına ve baldırlarına değiyor arasıra da ben sürtüyorum onu baldırlarına ..... ve aman tanrım şimdi dudaklarım kasıklarında ve amının üzerini öpüyorum .... ohhhhhhhh sen bacaklarını iki yana açtın ve muhteşem manzara karşımda amının dayanamayıp kafamı bacak arana yerleştiriyorum ve dudaklarımı amının dudaklarına yapıştırıyorum ve yalamaya başlıyorum ohhh harika kırmızı amının içi ıslanmış mmmmmmmmm nefis bir tat var ağzımda şu an dilim girip çıkıyor amının içine ve iki elimle kalçalarını okşuyorum sen kafanı indirip ben yalarken izliyorsun beni gözlerin hafif kapalı zevkten uçuyorsun bebeğim .... ve ellerin göğüslerini okşuyor ben yukarı doğru çıkıyorum ve göbeğine oturuyorum ve elim amını okşamaya devam ediyor sikim göğüslerine değiyor şimdi sikimin ucunu göğüs uçlarına sürtüyorum uhhhhhh mmmmmm sen kafanı uzatıyor ve dilini uzatıyorsun onu ağzına almak için ve ben biraz daha yukarı çıkıp senin istediğini veriyorum şimdi sikim göğüslerine sürterek ağzına sokup çıkartıyor ve onun kökünü yalıyorsun aşağıdan yukarı ben bir elim amını okşamaya devam ederken diğer elimle saçlarından tutup seni kendime doğru çekiyorum ve sikim ağzına girip çıkıyor eve evet harika devam et bebeğim ... şimdi ters döndüm benim kafam senin bacak aranda ve amını yalıyorum sende benim sikimi ağzına aldın 69 olduk sen altta ben üstte senin amının içinde dilim dolaşıyor ve parmaklarım amının dudaklarını okşuyor... benim aletimde senin ağzına girip çıkıyor yukarıdan aşağı doğru  mmmmm harika bu pozisyon evet evet devam et bebeğim daha çok ağzına sok onu bebeğim .... evet harika şimdi ben bacaklarına girdim ve aletim elimde sen bacaklarını iki  yana açtın ve ben aletimi senin ıslak ve sıcak amının dudaklarına sürtüyorum aletimin ucunu ohhh evet sen çıldırıyorsun ve daha sok aşkım biraz daha sok lütfen diyorsun ben ucunu biraz daha amının içine bastırıyorum sana zarar vermeden evet evet hissediyorum tüm içinin amının sıcaklığını ...... artık sen dayanamıyor ve çığlık atarak boşalıyorsun sen boşalırken kasıklarını ve amını bana bastırıyorsun ohhhhhhh evet harika ve içinde ne varsa boşalıyor dışarı benim de sikimin ucundan beyaz sıvı akıyor biraz benim aletin zevk suyu aktı biraz ve sen o suyla birlikte aletimi aldın ve okşamaya başladın evet evet devam et aşkım harika az sonra boşalacak içinde ne varsa ohhhhhhh ohhhhhhhhh ohhhhhhhhhh evet evet bende boşaldım şimdi amının üzerine sıcak spermlerim boşaldı ve göbeğinin üzerine ........ sen yan yattın şimdi ben arkana geçtim ve sana sarılıyorum arkadan sağ elim sağ göğsünü okşuyor ve omuzunu öpüyorum .... hala sert olan aletim arkadan kalçalarına değiyor taş gibi sert hala ve sen onu alıp bacak arana sokuyorsun ve ileri geri hareket ediyorsun ohhhh mükemmel hareket bu sanki amının içinde gibi bacak arasına girip çıkıyoor amının dudaklarına sürterek ohhh harika harika bebeğim bende senin belinden tutup kendime bastırıyorum ve arkadan bacak arana giren sikimin ucu önden çıkıyor ve sen elinle onu yukarı doğru amının dudaklarına bastırıyorsun ohhhhhhhhh eveet sen tekrar ıslandın ve harika sarsılmaya başladın ve işte yine boşaldın hayalinde o ucunu tuttuğun aletimi amının içinde hissediyorsun evet seni sikiyor amının içine giriyor gibi düşündün ve boşaldın ama hala azgınsın bende öyle aletim hala sert ben boşalmadım sen hiç pozisyonunu bozmadan elini arkaya uzatıp aletimi alıp kıç deliğine sürtüyorsun ohhhhhh evet harika bayıldım buna ben seni arkadan sikmek istiyorum sende sikimi içinde istiyorsun offfff güzel benim sikim senin içinde onu vücudunun içinde bir yerde olmasını istiyorsun ve kremi bana veriyorsun ben kremi alıp senin kıç deliğine sürüyorum sürerkende parmaklarım giriyor içine sen bir ohhh girdi girdi diyorsun ama daha değil az sonra senin göt deliğini iyice kremledikten sonra  kalanın benim aletime sürüyorum ve sana bırakıyorum onu sen sikimi alıp göt deliğine yerleştiriyorsun ve ohh aman tanrım harika dar ve sıcak delik beni içine almak istiyor mmmmm sen sikimim ucunu yavaş yavaş göt deliğine sokuyorsun ucunu ve bana hadi aşkım yavaş yavaş bastır diyorsun evet ben yavaşca bastırıyorum ohhhhhhhhh ucu giriyor şimdi ve sen aahhhhhh ahhhhhadiyorsun ve bastır aşkım devam et diyorsun ve yavaş yavaş bastırıyorum şimdi yarisi girid içine sen ohhhhhhhhhhh ohhhhhhhh diyorsun harika içinde bir sik var şimdi benim sikim kocaman ve sert içi ateş gibi yanıyor ve şimdi kremin ve senin hafif bastırmanla birlikte hepsi içine girdi ohhhhhhhhhhh delirmek üzereyim aman tanrım götünün içinde sikimin hepsi...... ve yavaş yavaş çıkırtıyorum ve tekrar yeniden giriyor arada bir canın yanıyor ama çok zevk alıyorsun götünün içindeki aletten .....ve artık alıştı sanırım biraz hızlı hareket etmeye başladın ben bu arada sağ elimle önden amını okşamaya devam ediyorum parmaklarım masaj yapıyor amının dudaklarına harika götünde bir alet ve amına masaj yapılıyor bu nasıl bir zevk iki taraftan da deli gibi zevk alıyorsun mmmmm evet hadi biraz daha bastır diyorsun ve ben biraz daha hızlanıyorum ve ohhhhhhhhhhartık dayanamıyorum ve patlamak üzere olan aletimi çıkartıyorum ve okşayarak senin kalçalarının üzerine boşalıyorum ohhhhh harika ve sonra eğilip senin göğüs uçlarını emiyor ve öpüyorum sonra ise o tatlı dudakların akocaman bir öpücek konduruyorum ....



SEKS ile kalın

1 yorum: